Myrofobisk promenad

2011-05-31 - 12:49:49
Myrofobisk.. Haha?!
Japp, jag klara att gå, en promenad utan att springa. Ok ok, nu ljög jag.. Men jag promenerade i skogen och ibland blir det så att jag får ta en spurt då och då... MYROR

Haha, jag klarar inte att gå förbi en myrstack. Minns i höstas då jag skulle förbi samma som idag och jag närma mig men sen såg jag hur det KRYLLADE på marken så jag skutta tillbaka. 
Denna gång försökte jag gå förbi den igen, tänkte att nu får jag skärpa mig, det är bara myror (läs pissmyror) och jag närma mig för att sen få panik av kryllet på marken och jag spurta iväg nån halv kilometer tills jag kände mig trygg. 

Haha, nu är det spurt istället för skutt. ;)
Och det finns ju en del myrstackar i skogen ;) ....Konstig fobi? Kanske jag tycker att du har som är rädd för en enstaka lite spindel, här är det MILJONER små kryp. Isch! 

Men, 7,50km iaf. Det var skönt att bara gå idag kände jag och jag blev bra slut ändå, fast på ett annat sätt. :) 

Nu ska jag mata min mun med lite chiliconcarne från gårdagen, gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0