Hålla mig borta från gymmet..

2011-05-17 - 09:57:55
Frukost: 2 kokta ägg, proteinshake med 1dl mjölk+1dl vatten och 5st jordgubbar. Kaffe med lite mjölk.

Jag är proppmätt... De där äggen sätter sig som ett lock.. Bara för att de är kokta, kan äta 3 st i röra men aldrig kokta, blööh. 

Nu ska jag dricka upp sista shaken och sen bege mig ner till källaren där jag kommer att spendera de närmsta 5tim med att rensa, lyfta och bära grejjer. Nu ska det rensas och slängas saker! 

Jag ska hålla mig från gymmet idag nämligen, känner att min kropp inte orkar med ett konditionspass idag så det får bli att lyfta skrot ;) Nåt måste jag göra, annars går jag sönder inombords! 

Så städa i 5tim - jag lär bränna skit där nere. ;) 

Ikväll blir det dock zumba, skoj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0