Dag 48 av 70 - Dagarna rusar!

2011-05-09 - 19:57:00
Känner verkligen att de gör det. Vad har jag hunnit med hittills? Ja, bara gått ner 3,3kg.. Jävla fjant! Känner jag! 

Men jag har 47 dagar kvar till att nå mitt mål och bara för att jag var lite pessimist här ovan betyder inte att jag ger upp ;) 
Aldrig i livet, vad skulle jag tro om mig själv då och hur skulle jag kunna sitta stilla i soffan som jag Äntligen kan göra nu, utan träning? 

Förr kunde jag inte sitta still för 5öre, OM det inte var en bra film, typ fantasy. Då är jag fast. Men inte annars, måste alltid ha nåt att göra. Men, sen dagen jag börja träna har jag kunnat sitta i soffan och glo på en serie om jag så önskar. (Laptopen dyker ju upp i knät om det bara är tråk ;))

Idag har jag hunnit med styrketräning på 30min, lite rask gång i uphill på gåband och sen efter det blev det indoor walking i 45min där jag Tyvärr fick mjölksyra i låren.. SUCK! 
Men jag sluta inte för det, jag körde på så mkt jag kunde ändå, men det var svårt, det var det. Inte så roligt som det brukar vara heller men antingen så är det helgens bravader som gör sig påmind att kroppen inte är återhämtad... Eller så är det... Jag vet inte. :P

Jag har rört på mig mkt idag i övrigt också, ute och lekt med sonen (dottern springer ju på annat håll med vänner), lekt i sandlådan, cyklat, städat, hängt tvätt, diskat, torkat.. 

Men det känns bra, lite extra rörelse sådär. Kommer det bli mkt nu framöver när det är finare väder. Äääälskar värmen! Idag gick jag med korta shorts och linne!!! :D
(De shortsen fick jag inte ens över höften i januari...:S)

Nog om skitsnack, nu ska jag se till så att min lilla prinsessa kommer i säng!

Dagens:

Fett: 77 g Protein: 49 g Kolhydrater: 56 g 1130 kcal


» 3,0 st Ägg stekt 323 Kcal
» 2,0 msk Ost hårdost 28% fett 44 Kcal
» 1,0 msk Snabbkaffe pulver 12 Kcal
» 1,0 dl Mellanmjölk 1,5% fett berik med D-vitamin 48 Kcal
» 48,0 gram Hårt bröd råg 15,5% fibrer Wasa husman 170 Kcal
» 1,0 msk Leverpastej bredbar ca 10% fett 24 Kcal
» 4,0 msk Béarnaisesås 241 Kcal
» 100,0 gram Ost Schnitzel 268 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0