Dag 39 av 70 - 1månad kvar

2011-05-18 - 08:16:07
Ojoj, tiden går verkligen fort. Helst när man räknar ner till något! 

Jag har varit rätt stolt över mig själv som har hållit en positiv anda och det har slutat med att jag mår bättre i övrigt. Inte så konstigt, och du borde prova på det! :) 

Vägde mig idag, smygvägde.. Och den visade på -0,7 men jag vågar inte hoppas och tror bara att vågen har fått en knäpp. Visar den det på fredag så kan jag väl hålla med då ;) 

Idag väntar mig spinning och styrketräning. Jag tänkte att jag skulle komma ut på en morgonjogg eller promenad efter jag lämnat sonen på dagis. Kan vara trevligt! Solen skiner!

Jag har fått en till beställning på tårta, av svärmor. Hon vill ta med en till jobbet. Hon ville inte besvära mig först och pratade med kondis men de tar 500 spänn för en 18bit :O! Jag trodde hon skämta först men icke! De är ju inte ens speciella... :> 

Idag sa jag till mig själv i spegeln när jag stigit upp:
"Fan vad du är bra, va stolt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0