30års fest!

2011-05-07 - 09:01:00
Det ska bli roligt, men jag undrar vad de bjuder på för mat, jag ska ju köra hårt nu. Dock är väl alkohol inte att köra "hårt" men vafaaaan... ;P 

Äsch, jag fortsätter som jag har gjort men att vara bättre under helger bara, jag har ju oftast syndat som en gris! Sant, inget att förneka! 

Men det ska bli roligt och jag funderar på att kanske våga dra på mig en tajt klänning, framifrån börjar det se riktigt snyggt ut och från sidan men... Kollar man bakifrån däremot..................Uh!
Förstår inte varför jag ska ha den där extra höften, arslet ser ut som en ladugårdsdörr... O.o Skit! 

Om jag ändå haft en snygg och bra kofta, men det har jag inte... Jaja, det löser sig! 

Igår träna jag ordentligt igen och idag har jag lite träningsvärk! Tjoho! Blev styrka, cross och mage. På måndag ska jag jogga igen, då borde kroppen vara redo för det :D

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0