Utnyttjat

2011-03-21 - 14:11:17
Mitt gymkort idag, jag var på gymmet i ändå 3timmmar. 


Jag var där kl 10.00, och var hemma 13.20.. Nu sitter jag med min lunch som min kropp verkligen vill ha efter min träning. Jag är inte hungrig, som vanligt, men självklart känner jag att min kropp behöver det.
Men om jag känner HUNGER har det visserligen gått för långt.


Tonfiskröra blev det iaf, tänkte kanske ta en fyllkornsmacka sen. Och nej, jag kör inte LCHF så gnäll inte på mig ang mackan ;D Hähä!


Träningen gick bra, min kära tränare var försenad med 15min men det var ok såklart, tur att man inte hade andra tider att passa. ;) Och jag gillar verkligen motivationsprogrammet, det är alldeles lagom för mig. :)
Vi satte oss ner och snacka om mina mål, vad jag ville få ut av min träning, vilket var/är:


1
. Kunna springa 5km på 30min under vårruset i vår
2. Få bättre motion och en starkare kropp
3. Mindre midjemått


Han tyckte allt var kanonbra! ;) Såklart, men tom jag tyckte att det lät bra. :p


Så nu har jag mitt pass av styrka och cardio som jag går igenom. Kommer köra intervallträning och sen långdistans, minst 2 ggr i veckan.
Styrka minst 2ggr, men jag kommer nog köra 3ggr, varannan dag. Vi ska ses nästa vecka bara för att stämma av och sen blir det ca 1 gång i månaden eller när jag behöver hnm. ;))


Jag är otroligt stolt över mig själv och min insats i min intervallträning. Jag skrev in fel, så det blev 2min gående och 10min springa..
Först tänkte jag att starta om men sen körde jag på ändå!!


Första 10min var pain, andra var mer pain men absolut inte så jobbigt för halsen. Jag kom iaf upp i 3,77km på 25min. Så om jag tränar kommer jag minsann nog att kunna de där 5km på 30min. !! ;)


Mkt babbel!! Ojoj :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0