Resultat

2011-03-31 - 13:28:17

Har jag fått av lite små saker här och där men tittar man på vågen är det nästan inget. Men tittar jag på mina byxor så har jag snart gått ner 2 storlekar. :)

Igår slog jag mitt rekord igen, 5km31min och 5sek. Förr 32min. Nu är ju detta på bandet och jag vet att det är ännu jobbigare ute i naturen men detta är min start och klarar jag bandet på 25min senare borde jag kunna klara det på 30 ute?! ;)
Men snart det geggiga lägger sig så ska jag ut och jogga i spåret!

Igår sprang jag 9km, stod på det sär jävla bandet i över en timma. Haha, jag jag sprang 6km, gick lite, sprang mer osv osv. idag får  jag sota för att jag tog i för hårt. Efter 7km kunde jag inte längre känna av mina ben, de blev stumma men jag kuta på ändå.. Så igår kväll mådde jag tok illa när jag skulle sova och idag har jag liiite kli i halsen. Så jag tar det lugnt. Har vilat i 2timmar nyligen.

Blir kanske bara lite Zumba ikväll, prova det i tisdags för första ggn och det var superkul. Men jag gillar ju att dansa, sååå att få göra det blandat med träning - perfekt! :))
Men om jag fortf mår lite sisådär så måste jag vila, oavsett hur mkt jag än inte vill. ;) 

Och hur mkt jag än vill förneka detta så kunde jag inte ha dessa byxor för 3veckor sedan! (eller tröjan för den delen...)


                                                                              Bild på min goda maträtt som består av:
Zucchini, färska champinjoner aubergine, morot, bacon, röd paprika, purjolök och tonfisk. Sen har man i lite creme fraiche och kryddor man tycker om. Gärna piffi all krydda, vitlök, basilika och citronpeppar! :)

 
   









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0