Kanel och kaffe

2011-03-17 - 13:27:31

Är riktigt gott. Kanel ökar förbränningen också, ja jag har inte kollat upp infon om det men jag fick höra det av en vän. Men oavsett om det gör det eller inte så är det gott i kaffet iaf. ;)
Introducerade det för en vän till mig, hon blev glatt överraskad och jag kom på henne ha det i kaffet en dag jag hälsa på efter det. Hehe. Gott är det!

Klar med träningen, lunchen och sitter här med mitt kaffe. Jag har riktig träningsvärk! Men det är bra, det var ett tag sen jag hade det nu, alltså ordentlig träingsvärk. Jag har det tom i armarna och axlar. Körde ett hårt hemmapass i måndags och det tog. ;)
Det måste ändå vara det vidrigaste, träna armarna, axlarna.. Gör så svinigt ont. Haha!

Jillians är avklarad, samma med dansen. Imorn blir det nog zumba, det är ganska skoj men jag kan inte säga att det är så roligt som alla får det att låta. Men vad vet jag, jag tränar bara hemma, alena. ;)

Allt går ju bättre och bättre men jag har mina dagar jag är lat och inte riktigt ger allt jag kan. Men jag tränar 5dar i veckan, minst 4 så nåt pass gör inget. Det är inte så att jag säger att jag får det, men ibland finns inte orken där lika mkt. :) Nästa vecka ska jag anmäla mig till vårruset också, den på 5km.
Sen ska jag anmäla mig och maken till parrundan i stan på 5km, den är i Juni. Hihi, det ska bli kul och han som alltid har tränat lär vara i mål långt före mig men det gör inget. ;)

Om du orkat läsa igenom detta måste du vara extremt uttråkad ;)

På Lördag är det fest! Hos erican, så då blire lite bilder också, inte bara tråktext.. På lördag ska vi till Lek & Bus igen och på söndag... Slappa. ;) Fast eftersom jag har träningskort... Såå... ;)


Fick höra att man behöver 2gånger sin vikt av protein om man ska träna och gå ner i vikt... Eh, hur ska man lyckas få i sig så mkt? O.O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0