Jag ska....

2011-03-06 - 19:34:33
...springa vårruset!! Haha!
Och det lustiga är att jag verkligen känner mig peppad och längtar. Jag vill få igång mig så jag kan jogga.. 5km är rundan bara så på 2 månader borde jag ha fått igång min kropp så att jag kan springa den sträckan nonstop?
Tror ni det? ;P
Och jag vet, min blogg har varit död ett tag.. Men det enda jag har haft i hjärnan är träna nu på sistone :O Helt sjukt.. Men jag ska bli bättre på att blogga igen. Aj prommis.
Imorn kommer jag bjuda på ett par fina bilder från dagens. :)
Nu ere film!
Ps. Nån som har koll på om 4000kcal är mkt? Ja, det är det jag har bränt på en vecka... ca.
Postat av: Erica

Klart du fixar de! Som du satsar Inge problem!:)

2011-03-06 - 20:50:09
Postat av: C

5km kommer du klara lätt med det träningstempo du har. Det blir dessutom lättare när man springer med andra runt sig, man dras med i någon form av rus. (Passande namn på loppet)!



Man brukar säga att en Pizza är 2000kcal, och det tar en hel del tid att bränna, så 2 pizzor måste väl vara ett bra resultat på en vecka!

2011-03-07 - 08:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0