Haha åt mig

2011-03-11 - 17:04:35

Ibland undrar jag hur fan min hjärna och alla dessa hormoner fungerar, det är ju helt sjukt vad man ibland helt plötsligt kan vända i humöret. Jag vill helst skylla på att jag ska ha mens imorgon men vafan.. Skärpning!

Jag glömde köpa dippen!! AAAAAAAAARRRGHH
Kom på det när vi parkerat bilen hemma och skrek "FAN!". Maken undra såklart och jag snäste och skyllde på att det var hans fel för att han var så stressad o stressa mig o blablabla en massa annat struntsnack.

Haha, han blev putt, jag var putt.. Sen fixa han håret, som han inte klippt på ett tag och båda börja asgarva för han såg inte klok ut! Haha, så var det borta.. Puttigheten alltså. :)

Ungefär såhär.. haha så rolig bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0