Godmorgon

2011-03-18 - 08:49:32
Lyder min rubrik, hur tråkigt det än må låta vill jag önska er en god morgon och god fortsättning! (Låter lite som julafton...;))

Sitter med mitt morgonkaffe och äggröra, försöker planera dagen. Gymkort var det och sen ska jag träna. Men ni anar inte hur trött jag är idag, känns som en riktig slappar dag... Men det ska det inte bli, måste träna så jag får upp energin. Sola vill jag göra också, solen har fått mig på värmesökande humör.. Så kanske man skulle sola lite, bara för att få upp humöret lite extra också?
Egentligen är jag ingen solarium solare, kanske max 2-3 ggr per år såhär på vårkant för att söka värmen. :>

Postat av: C

Är bilden ifrån igår eller idag?

Tycker mig se ett halssmyke med ett fyrklöver, och igår var det ju st:paddy's day!



Ser dock inget grönt i bilden, men det kan ju bara vara dolt!

2011-03-18 - 13:49:06
URL: http://baylake.eu/blog
Postat av: Mii

Den är från den 17 mars. ^^

Jag visste inte ens att det var st:paddy's day.. Tror minsann jag hade lite zuccini i lunchskålen.... ;)

2011-03-22 - 07:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0