Endorfiner?!

2011-03-25 - 07:05:12

Utvilad men trött... Hur nu det går ihop, men så är det. Jag sov sååå gott inatt, riktigt tungt så kroppen värker. Haha, underbart med tanke på att jag knappt fick nån blund natten innan.


Sitter med mitt kaffe som vanligt, sonen tittar på bompa och solen tittar snart över hustaken. Jag hatar att gå upp tidigt men samtidigt när man ser sig omkring är det väldigt mysigt!


Igår fick jag lära mig att min kropp och psyke verkligen behöver den träning jag har gett den. Jag träna inget igår på dagen, vilodag, eftersom jag var så förbaskat trött ons eftermiddag. Men ganska fort kom rastlösheten och efter det kom några demoner, en riktigt jävlig en som jag inte sett på ett tag men det är klart att den ska göra sig påmind.


Så träning är riktigt bra för mig, för att jag ska kunna fungera som en person. Under träningen igår började jag känna mig som MIG igen och jag kunde inte låta bli att le.


Jag var lite grinig, ledsen, nere innan tom så maken undra vad som stod till men efter var jag glad, sprallig och levande igen!:)


Lite babbel på morgonen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0