Bra start

2011-03-23 - 09:19:28

Igår kom vi på att vi glömt köpa blöjor åt sonen, han är 3½ år gammal och har det på natten fortf. Men sen körde vi på ändå och tog det som en ursäkt att starta för att få hnm att bli natt torr. :)
Det gick jätte bra! Inte en enda droppe i sängen och jag är så stolt över honom! Men jag tror nog att ingen kan vara stoltare än vad han är just nu.
Det var det första han sa på dagis och han lyser upp som en sol, mitt lilla hjärta! <3

Jag tyckte även att jag hade lite extra mod att testa en jacka jag hade när jag var 15år gammal, jag kunde inte stänga den i januari men nu gick det så bra så! :D
Haha, det är också en bra start på dagen!

Så oavsett vad vågen säger så säger kroppen och kläderna annat. ;)

Idag blir det träning med min syster klockan 10.00. Styrka och kondition står på schemat för mig, så nu ska vi ta i så kroppen har rå-träningsvärk imorn! ;)

Nu blir att fixa väskan, lyssna på lite pepp musik och sedan dra iväg.
Hoppas ni får en superdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0