Blyg sol

2011-03-17 - 09:19:48

Synd, men hoppas att den tittar fram senare under dagen. Visserligen hade jag tänkt att träna hemma idag och inte gå ut så mkt men tittar solen fram så måste jag ju gå ut på en promenix!

Igår joggade jag, inte så fy skam va!? ;)
Intervall träna på en 7km lång sträcka som jag brukar gå. Det blev mer joggande än gående och det känns riktigt bra! Nu har jag träningsvärk i höfterna, av alla ställen. Haha! :p

Förut sprang jag 1 km och var helt död, nu kom jag upp i ca 4,5 och det kändes bra. Det är lättare att intervall träna, helt klart men det betyder ju inte att jag sluta springa bara för att jag "fick", för det fick jag inte.


Jag har mkt träning att ta igen, skolan ringde i tisdags för att berätta att min dotter hade ramlat ner från en gren och slagit i bakhuvet i en sten. Kalla kårar spred sig längs ryggraden men läraren sa att hon mådde bra och att det "bara blev en bula". Men hon fick komma hem, ville ha henne under uppsikt så tisdagen blev det ingen träning. I måndags kom systeryster över och bjöd på kladdkaka... åt en liten bit. I helgen blev det ostbågar till mellofesten..

Och det värsta av allt, jag åt en halv pizza i söndags! Men vet ni vad, den var så äcklig! :O Smaka ju bara salt för tusan! En av mina favoritpizzor, den var vidrig! Det bästa med att ha ätit en är att jag inte alls är sugen längre, varför skulle man vara sugen på att äta salt? O.o

Så jag har en del att ta igen helt enkelt, men jag gjorde "aktiva" val så att säga så jag ångrar inget. :)


Imorgon ska jag köpa gymkort!!! Helt underbart och jätte roligt! :D
Jag har nått ett delmål nämligen, tränat hemma i 2månader och gått ner 2 kg så då får jag köpa gymkort, även för min man, den ni! ;) Haha.

Men det är min uppdatering just nu!

Nu blir Jillians och lite dans :>


        
Och en random bild:

Postat av: C

Cool bild och snyggt värre!

Dock ser det inte ut att vara särskilt funktionella träningskläder, kanske klä ner dig lite? ;)

2011-03-18 - 13:53:05
URL: http://baylake.eu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0