Aktiv dag!

2011-03-22 - 09:22:05
Kommer det bli idag, och det är jag som har valt att ha det så.
Jag har flera som vill träna med mig och det är trevligt, mkt trevligt!! :)

Idag vill vännen Erican träna ikväll och jag vill träna på dagen också. Så jag funderade på hur jag skulle göra men maken min listade ut ett bra tränigspass åt mig. :)

dagen ska jag antingen köra cross-trainer eller långdistans på bandet. Och lite mage.
Kvällen får det bli lätt styrka, inget tungt utan bara så att pulsen ökar, så det blir som kondition. Sen blire snabb prommis på bandet eller jogga, beroende på vad jag känner att min kropp klarar av.

Och det känns mkt bra! :)
Idag ska jag också skicka iväg en anmälan till Vårruset, då jag har fått pengar nu! :) Woho, jag ska verkligen göra det och jag går in fört, 5km på 30min - Here i go!

Jag ska klara det! Och om jag klarar det ska jag slå det i Parruset, eller vad det hette. Oavsett vad jag än springer vårruset på ska jag ge allt och klå det i nästa rejs i juni!

Äntligen har jag kommit igång, jag har alltid älskat att springa men jag har även älskat min soffa. ;) (*lat)

Nu om 10min ska jag ge mig iväg, träna lite, duscha lite och kanske sola lite.
Underbart väder! <3


Rooooosa Haha :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0