Wops & där drog vi ur kurs

2011-06-22 - 17:54:00
Jag kan inte säga att jag kan skylla på ngn demon, eller nåt hetsmonster, för de låg och kura med ena ögat öppet bara. Jag kan dock skylla på mig själv, att jag inte är smart nog att sköta maten när vardagen ändras. 
Frukost fick jag till men lunchen var ju inte nån höjdare, keso mellanmål och en halv muffin - vad är det till lunch!?

Sen åt jag lunch kl 15, rester, vilket innehöll fajitabröd och kyckling med massa krydda. Blev inte mätt (det var bara en halv) och jag tog en nektarin. 
Fortfarande inte belåten och det klia och sved i magen, hemskt suuuug bara efter NÅT. Tog en MINI bit mörk choklad, brukar hjälpa men icke. Klunka vatten.. Inte det heller..

Åt en sillbit.. Tog en till och det sluta med 5st. Sen gick jag ut med barnen, lekte och mitt humör skönk ordentligt. Maken kom hem, jag gick in och laga mat - Pasta, bacon och i med ett ägg, röra om. Klart! Käka 1dl av det, men på det käka jag 3 knäcke mackor.. suck igen. 

Och nu sitter jag här och funderar på vad 17 jag höll på med idag, inte hade jag mitt sunda förnuft med mig iaf och fortfarande har jag suget.

Suuuuuuuuuuuuuuuck!
Om jag inte hade haft förbud hade en joggrunda varit den perfekta terapin just nu, jävla skit!

Men, förutom detta, så har dagen varit mysig med sonen och dottern. :) 
Imorgon ska vi baka tårta!


OUCH!

Totalt intag
Fett: 54 g Protein: 70 g Kolhydrater: 162 g 1406 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0