Utmaning Bröllop 35 dgr 26/6 -> 30/7 !!

2011-06-26 - 20:28:08
5timmar på IKEA är något det, men där mellan är det lek och skoj med sonen så han inte tröttnar. Han är riktigt duktig på att gå och shoppa med oss, han gnäller inte alls! Vilken liten kille vi har! 

Jag la in det som 90min shopping, drog av en hel del men för att inte överskatta kcal. ;) 

Det blev förvarningshyllor, ny hylla till sonen och ett par mattor till honom. Nya påslakan till oss, stänger och galgar. Lite nödvändiga saker, i veckan SKA vi bli klara med klädkammarn, det har kommit lite i skym undan nu igen.

Mina mål med 35dagars utmaningen 26/6 -> 30/7:

•Inget godis, snacks eller socker (med undantag för popcorn)
•Mer fokus på måltiderna
•Mindre portioner
•Mindre kolhydrater
•Ingen snabbmat

•Fortsatt bra träning
•Underskott i kcal behov -700
•Dricka mkt vatten
•Föra matdagbok på helgerna

Tror det får vara det och kan säga vad jag har ätit idag:

Frukost: Ägg och kaffe
Mellis: Ett äpple
Lunch: Ceasar sallad m. halv skiva rågbröd
Middag: Tonfiskröra m. majonnäs, purjolök, halv avokado och 2 ägg.

Dryck: 3 koppar kaffe och 1½ liter vatten.
(Dålig på att dricka vatten på helgen men det ska ändras)

Dagens kalorikoll
Energibehov 1712 Kcal
Kaloriunderskott - 700 Kcal
Träning + 245 Kcal
Mat - 914 Kcal
Kvar att äta 343 Kcal


Totalt intag
Fett: 47 g Protein: 71 g Kolhydrater: 48 g -914 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0