Träningsnarkoman?! - Dag 1 av 70!

2011-06-23 - 08:59:16
Ögonen, kroppen är trött och jag ville inte kliva upp idag. Att det är grått och dystert ute med regn som smattrar kan ge sin del också, det är så skönt att ligga under täcket då. 
Men det tyckte inte barnen, de ville upp och när jag hörde deras magar kurra var det bara att tvinga sig upp och stå som en zombie vid spisen för att göra lite gröt.

Jag var toktrött igår när jag la mig, sådär skönt trött men det tog lång tid innan jag somna riktigt ordentligt. Men kroppen var nog fortfarande uppe i varv. 

Sist jag gjorde body pump (för 3år sedan) så hade jag helvetisk träningsvärk i hela kroppen så jag inte ens kunde gå! Idag... Tja, kroppen är lite trött som sagt och har små känningar här och där men ingen direkt träningsvärk. FAN! 
Får köra på mkt hårdare nästa gång helt enkelt! 

Men det var skönt att komma iväg, jag behövde det verkligen. Och på vägen hem funderade jag på om jag möjligtvis kunde ha blivit en träningsnarkoman... Och efter att ha gått igenom lite "symptom" i huvudet fick jag gott erkänna det. 

Ja, jag har blivit en träningsnarkoman.
För om jag inte tränar faller hela dagen, jag blir grinig och är inte direkt trevlig att umgås med. Får jag träna är jag positiv och har världens energi hela dagen. 
Men ärligt talat, det är inte så konstigt att jag har blivit det med tanke på hur jag HAR mått innan träningen. Mkt problem med depressioner om jag ska vara ärlig och med träningen är de som bortblåsta. :) 

Usch vad tiden går fort, imorn är det dags, kommer jag ha nått mitt mål? Tveksamt!

Vi har ingen mjölk hemma....
Sitter och väntar på att lilla affärn i området ska öppna så jag kan få i mig lite kaffe. Vägrar att dricka utan, är inte samma sak! 

Men godmorgon på er, om ni orkat läsa igenom mitt svammel! ;) 
Puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0