Stegräknaren har fått jobba dagen lång

2011-06-27 - 20:52:00
Eftersom jag ville se hur mkt jag gör av med under en dag, inklusive träning, för nåt "fel" gör jag eftersom jag inte går ner så mkt i vikt. (Jaja, cm går jag ner men det går trööögt!) Och jag känner på mig att jag kommer stå på denna 62a ett bra tag om jag inte gör nåt radikalt! 

Änsålänge är den på ynka 20.912 steg = 821 kcal
Sen kan man räkna plus på styrketräningen vilket låg på ca 164kcal = 984 kcal. Det är inte så mkt som jag gör av med, enligt stegräknaren då. Sen vet jag inte hur bra den funka på crossen heller. 

Men om jag gör av med kanske 1000 kcal, när kvällen kommit, så ligger jag på intag som är precis så jag ska hålla min vikt och det är ju inte bra. Men vad ska man lita på egentligen, för det tar ju energi bara av att stå stilla, sitta ner osv (kanske inte mkt men du hajjar nog). 

Ja, jag börjar fundera igen, men det ska man göra så jag inte fastnar inte nåt mönster igen som kommer bli svår att ta sig ur. Ska jag äta ännu mindre kcal kanske? 
Mkt mindre portioner? 

OM det skulle stämma, att jag gör av med ca 1000 kcal och med 500 i underskott, blir det väldigt lite att äta upp! Vilket de flesta härinne kommer skrika till om. ;)

Nu är visserligen inte räknaren inställd på min vikt, jag vet inte hur man gör, men det kan inte vara sådan stor skillnad eftersom jag är varken fet eller smal - mullig, brukar de inte vara inställda på "normal vikt" ??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0