Skithäl!

2011-06-20 - 09:49:00
Känningar i hälen igen, eftersom jag har slutat att smörja in den varje dag med smärtstillande och vad det nu är i den där gelen så börjar den kännas igen.. Igår började den gnälla och ha sig, jag som tänkte jogga i går men det fick jag ställa in.. :( 

Börjar tröttna på detta, kan inte gå runt att ha ont i en liten sena hela tiden. Har nån tips och trix hur man kan göra?

Idag blir det dock spinning och lite lugn styrketräning. Jag vill inte ta ut mig för mkt idag för imorn är det PT pass som väntar mig och jag vill ha lite kraft till det också. 
Det är också tanita test som jag sagt innan, och det skrämmer mig men änsålänge har tanita testet varit "snällt" mot mig och gett mig trevliga överraskningar. Hoppas på samma sak denna gång! 

Idag får jag sällskap nere på gymmet, och jag känner väl lite sisådär över det. Det babblas så mkt, MEN det är också väldigt trevligt. Men jag har ju blivit sån, tränar jag så TRÄNAR jag. Babbla kan man göra efter till en kopp kaffe. ;) 

Skulle vilja hitta nån härifrån kanske som man skulle kunna köra med ibland, stenhårt och pressa varandra. Nån som vill lika mkt eller varför inte mer? 
Men det lär vara svårt att hitta ;) 

Attans, glömde äta min macka.. Nu är den ju mindre god.... Rostat rågbröd ska ätas direkt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0