Sjukgymnast & Funderingar över träning/kost

2011-06-20 - 21:15:22
Sådär, då var det bokat. Onsdag kl 11.30 sitter jag hos sjukgymnasten och så får vi se vad de säger om min häl. om de säger att jag ska fundera på att sluta jogga vill jag ge dem en snyting.. hehehe... Kommer jag självklart inte göra!

Det kommer att kännas väldigt sorgligt, för inget är som löpning, inget får mig att må så bra! Men klart de inte säger så, va!? Eller hur!? O.O

Ont i benen idag. Tog i ganska mkt på spinningen trots allt. 
Har kollat runt lite på google om mitt illamående när jag tränar och att jag ibland tappar fokus, det blir lite snurrigt - det kan tydligen vara akut sockerbrist?! Eh?
Vadå, så förr när jag träna gick denna frukost bra men nu är den inte tillräcklig längre? 

Jag äter alltid 2 ägg och en rågmacka ca 1½-2timmar innan träning. Kanske är för stort glapp? Jag har aldrig tränat i hela mitt liv så när träningen börjar ta vid vet jag inte riktigt hur jag ska göra? Jag vet att jag måste ta i mer nu för att få samma resultat i träningen, vilket är kanon, men då måste jag antagligen äta mer.. Hur kunde jag missa det? 

Ja, om det nu är det... 
Annars är det mjölksyra. Haha, trodde jag inte, det är ju ganska kul för aldrig har jag tränat så hårt förr. Nu ska jag bara försöka att inte bränna ut kroppen. 

JAG VILL JOGGAAAA!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0