Sista dagen på Juni

2011-06-30 - 10:08:13
Om ingen hade koll på det så ser ni det nu ;) !!

Imorn går vi in i Juli månad och det är ju sjukt vad tiden kan rinna iväg!!  

Jag planerar att inte gå ner till gymmet idag heller utan att ta en lång promenad i solen, skaffa lite mer bränna och samtidigt bränna lite kalorier. ;)

Är fortfarande peppad till helgen, jag ska klara av att inte äta nåt osunt. Det ska bara gå och jag närmar mig fredagen med positiv energi! 
Jag vill få fart på min viktminskning, nu har det stått still i 2veckor, minst, men det brukar ju göra det för att sen ramla av några cm. Jag hade en syndarhelg där på midsommar som inte var nådig så jag har att ta igen. 

Men jag har tid på mig, 31 dgr kvar!
(sen resten av livet såklart)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0