Seg, sjuk?

2011-06-27 - 14:51:00
•Promenad 40min - Check!
•Styrketräning 30min - Check!
•Crosstrainer 50min - Check!
•Core 15 min - Check!

Och lunch på det, äpple och kycklingsoppa. Knapra några cashew också. :) Det är ju sjukt vad ett äpple innehåller mkt kolhydrater! Bajs också, haha, jaja. :)

Kände mig seg på träningen idag, inte så värst peppad. Men så är det ibland och styrketräningen kändes skittrist, gjorde bara 30min men gav mage och rygg ordentligt med träning. 

Imorn ska jag använda lite vikter för magen tror jag, börjar bli starkare i den och kan göra många magövningar nu. I början kunde jag knappt göra 10st och nu 30 på raken, sen sammanlagt 150 som max. (Core passen på 45min räknar jag inte, lär vara mer ;))

Känns bra!
Lite trist nu bara för det finns inte mkt grupp pass under juli, jag är glad att pilates och spinning är kvar på fredagar iaf! :) Core är bara på kvällarna när jag inte kan, runt 17 (!) då äter man väl midddag?! Så jag kör en egen variant där, ibland 15min ibland 30. 

Nu är det bara 34dgr kvar på min utmaning, BARA! Kämpa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0