Pratat med min kanske framtida PT

2011-06-28 - 13:59:00
Om att kanske anställa hnm som personlig tränare till hösten, men det förstod ni nog. Och sen frågade jag lite om kost och min yrsel, svaghet och att det svartnar. 
Jag frågade rakt ut om det betyder att jag äter för lite och om jag behöver MER mat helt enkelt men det tvivlade han på. 

Svaret var, att om jag behövde mer mat så skulle jag behövt det ganska tidigt i min träning. Så att det har kommit de sista 2-3veckorna betyder mer på att min kropp behöver VILA

Så det blev inte mkt träning idag:
•Core 30min
•Promenad 45min

Han påstod att jag har kört på riktigt bra nu på våren och kan faktiskt vila en vecka och han trodde ärligt att min kropp bara skulle ha nytta av det. 
Sen när jag påpeka om att det går lite trögt med att gå ner i vikt eller se nån förändring, uttryckte jag mig snarare, titta han på mig och log: "Nu måste du vara lite realistisk!

Ja jo.. *skämmas* 
Och människan påstår att det inte alls går trögt, jag tränar skitbra och kosten är nog det sista jag behöver oroa mig om eftersom jag går ner så fint, bevisat av tanita testet. Jadu, han måste ha tålamod som är guld värt! ;) 

VILA, ät som jag brukar och kom tillbaka nästa vecka! 
Jahapp.... :P

Hos sjukgymnasten gick det bra, fick nya övningar, upp på tå med både fötterna sen lyfta på ena och gå ner långsamt, inget konstigt. ;) 
Jag frågade om kostrådgivning och de skulle ringa upp mig om det, och det roliga är att hon som har hand om kosten är min granne! Haha, hon är en riktig hurtbulle och vältränad. *avis :D

Nu, sitter jag och äter mig kasslersallad, mmm så gott!
Snart vankas kaffe!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0