På't igen!

2011-06-25 - 20:21:00
Min nästa utmaning är till 30e Juli 2011 - det är då vi ska på bröllop och jag ska vara fin i en klänning. Jag ska trivas i mig själv och inte fundera på om mitt arsle (ursäkta talesättet) ser ut som en ladugårdsdörr eller inte. 

Jag vill känna mig fin och trivas i mig själv. 
Så imorn, startar jag min nästa utmaning på 35dgr för att komma i så bra form jag bara kan, på denna korta tid. Nu är det inte mjäk som tillåts utan nu är det hårdkörning som gäller (Därför är utmaningen också kort). 

Det blir inget unna sig på helgerna mer än popcorn, mörk choklad och lite nötter. Inge glass, godis, pizza, chips eller nåt åt det hållet (har varit det 1gång i veckan nu, ibland 2 :S).

Jag har bett min man om hjälp för att stå emot och jag tror han är på min sida, det gäller att vara hård om jag ska klara detta. Träning i all form som formar kroppen på bästa möjliga sätt.

Nu gäller det, denna månad sätts jag på prov!

Nu får vi se hur stark jag egentligen är på att stå emot det goda, jag har ju för 17 hela livet på mig sen att unna mig 1 dag i veckan till gottis. ;)

Pepp pepp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0