Ögonlocken vill inte..

2011-06-17 - 07:36:00
Eller kroppen för den delen. 
Men min dotter kom hem idag 07.15 för skolan är stängd o hennes pappa ska jobba etc. Tvinga mig upp efter en natt i sonens säng.. Usch, jag vet, så ska man inte göra..

Saken är den att han kommer och lägger sig i vår säng varje natt och igår beklaga min man om att han var så jäklarns trött att han nästan försovit sig varje morgon denna vecka. Och det är inte vanligt när det gäller hnm. 
Så när sonen kom in i vårt rum inatt gick jag in med hnm och la mig bredvid, för jag vet att han kommer tillbaka till oss eller börjar gallskrika och väcker hela huset.
Sonen har dock lite nattskräck så det är ju det som väcker honom på nätterna. Då vill han självklart till mamma och pappa. Men det har lugnat sig lite, och han fyller ju 4 i aug. VI orkar inte mer, haha, för han sover tvärs över oss och de nätter när han väl sover i sin säng är man så grymt utvilad!!

Jag offra mig för min makes skull, stackarn måste ju få sova om han är trött. Så idag mår ryggen piss, jag vill bara sova men jag är inte på dåligt humör iaf! ;) 
Men jag fick springa på toa denna morgon ganska illa kvickt och satt där i säkert 5minuter och kissa.. Så är det om man dricker en halvliter innan läggdags. 

Vi ska ta tag i sonens vanor på semestern, då har vi mer tid och inga jobb att vara pigga och alerta till. 

Idag har jag TRÄNINGSVÄRK i armarna!
Det är ganska häftigt faktiskt, det har jag inte ofta. Axlarna är kvar och benen liite lite känningar. 

Kanske skippar spinningen idag och bara är med dottern, får se vad hon vill osv. :) 
Det är ju inte dåligt att låta musklerna få vila lite, även om fredagspassen är de roligaste. Jag gillar henne, hon är en grym instruktör faktiskt. Går på hennes spinning, pilates och core vanligtvis. 

Godmorgon, nu blire frukost för barnen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0