Nu händer det nåt igen

2011-06-13 - 09:46:14
Hade ju gått upp förut men nu har jag gått ner det igen. :) Känns mkt bättre som ni nog förstår, eftersom jag också gick upp nån cm på måtten. Men nu har jag gått ner MER än jag gick upp på måtten. 

Allt detta är träningens förtjänst och att bara äta lagom :) (Men att leva gott på helgen, det är väl därför jag är såpass ostabil i vikten också men denna helg skötte jag mig mkt bättre och ska fortsätta med det)

•Vikt: 62,7kg = -2,1kg.
•Byst: 90 +-0
•Under byst: 78 -2
•Midja: 74,5 -1,5
•Ba: 93 -1
•Höft: 97 -1
•Stuss: 97 -1
•Arm: 26,5 +0.5 (muskler hoppas jag ;))
•Lår: 55,5 -0,5
•Vad: 36 +-0

Sen den 5e Juni, nöjdare nu som sagt :)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen dra mig till gymmet, efter det ska jag sola och skaffa mig en finare bränna på benen. Nu kan man ju börja bry sig om sånt också ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0