Morgonpromenad 1 -Check!

2011-06-27 - 09:48:00
Sådär, har jag fått i mig ägg och vatten, kaffet drack jag imorse då vi gick upp relativt tidigt, 07.00. 

Precis varit ute och promenerat i solen, det var skööönt att kunna gå i korta shorts och linne igen! Underbart! 
Dock blev jag lite smått uttråkad efter ett tag och jogga lite (ovanligt?!) men bara uppför de backar jag har och då kuta jag livet ur mig, haha. Jag ville se i vilken hastighet jag kunde komma upp i och det sluta på:

21,3km/h
I uppförsbacke, inte illa men snabbare ska vi klara, sen. :)
Sprang för glatta livet! Sköööönt! 

Nu ska jag glo runt på lite bloggar, forum och olika sidor sen är det mer träning som väntar mig. 

•Promenad 40min - Check!
•Styrketräning 40min
•Crosstrainer 50min 
•Core 15 min

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0