Linas matkasse & klänning (korvskinn)

2011-06-28 - 20:02:00
Maten var god och enkel att göra. Det var nya smaker och inte direkt nåt jag skulle göra hemma annars. Men, det kommer jag inte göra igen. Hahaha... :> 

Kyckling med italiensk skinka som jag inte kan stava till och som jag inte tycker om för fem öre! Sen ruccola på det, uäk, men det älskar sonen på 4år så han får äta upp det. ;) 
rotfrukter och annat gott. 

Klänningen är till ett bröllop men jag blev tokbesviken på färgen, skitful, mkt snyggare på nätet. Men ska skicka tillbaka den, dock nöjd att jag kom i st 38a men satt som ett korvskinn. Gillar designen (!) men nej. 
Söka efter mer klänningar helt enkelt!

Idag känner jag mig jätte fet och jag undrar hur fet jag var från början egentligen,.. när jag är så fet som jag är idag. Lite sådana tankar, men de kommer ganska lagom till ägglossningen som alltid. ;) Fattar inte vart fettet kommer ifrån i vissa kläder..

I vissa ser jag ok ut, ganska fin och i andra som ett fetto?! Äh vi lägger ner det. 

Dagens kalorikoll
Energibehov 1855 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 424 Kcal
Mat - 1133 Kcal
Kvar att äta 646 Kcal

Linas maträtt måndag (tisdag) och klänning (läs korvskinn)! - Bild 1



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0