Kolla mått 2006

2011-06-19 - 17:59:56
För ganska exakt 5år sedan var jag i den mest toppform som jag nånsin varit, det var den våren som jag också träffade min man! Ja, toppform är väl att ta i men läs också "SOM JAG" har varit. ;) 

Då tränade jag inte mer än att ta långe promenader. Och åt enligt GI. Nu tränar jag massor, äter mest enligt GI men inte strikt kost. Jag är nu exakt lika stor i mått som jag var då, på vissa ställen är jag dock mindre nu.
Jag vägde 1kg mindre DÅ än vad jag gör NU, så nåt är annorlunda (förutom åldern då ;)).

På 3 ställen har jag gått ner över 10cm!
Sammanlagt har jag gått ner 56cm sen 10e Januari!

Det är bara att fortsätta kämpa för än är jag inte i mål! ;)
5år sedan:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0