Jag trodde det skulle smaka bättre

2011-06-21 - 09:28:51
Jag är ju nån cm mindre här och där och på vissa ställen har jag exakta måtten som jag hade 2006 - min "smala" period i mitt liv. Min första sunda period. 

Jag trodde det skulle kännas mer, smaka lite bättre att ha nått hit, haha, vad är det för fel på mig? Eller så är det bara bra, eftersom jag inte har "nöjt mig" med detta och där har vi en bov som får flera att gå tillbaka i gamla fotspår, även för mig förr.
Men det känns inte lika bra som det gjorde då.. Varför inte? Usch, jag är för sträng mot mig själv tror jag, fast ändå inte...:P 

Mitt mål är att till nästa sommar bli vältränad, har jag sagt det? Om inte så har jag sagt det nu, och nu fick jag press på mig, iiih. Haha nerå, jag vill bli vältränad och har satt mitt största mål till dess, tycker det är lagom!

Idag är det PT pass kl 10.30!
Får se vad vi hittar på, men jag måste ju säga att jag har en skada och så får vi se vad han hittar på då. Han får utmana mig helt enkelt, ska bli roligt och intressant! :)
Och ett tanita test innan, jag tror att jag ska ta det denna månad iaf, annars blir det väl nästa. Skulle vara intressant och se vad jag väger i fettmassa nu, hoppas på att ha tappat lite procent av det, även om det är trögt!

Idag ska jag äta nåt innan träning tänkte jag och hoppas på att inte få mina illamående och yrsel när jag tränar, får vi se om det är blodsockret eller inte.

Hoppas ni får en fin dag! :)
(Kolla inlägg "kolla mått 2006" för att se bild, rolla ner ett snäpp)
Kul grej:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0