Jag har lyckats med det svåra

2011-06-21 - 14:01:06
Jag fick inget pass idag med tränaren, han tyckte att vi skulle vänta tills min häl hade läkt ordentligt för det var tråkigt att slösa bort denna tid (gratis timme) med att få en halverad träning. Vilket jag höll med om. 

Han gav mig lite tips om vad jag kunde göra för att stärka mina muskler just runt hälen men skulle vänta och se hur illa det var enligt sjukgymnasten. Sen tipsa han om en ny springstil, att landa på fotdynan och inte hälen, man får grym träningsvärk i vaderna första ggr men det ska tydligen vara bättre.
Han hade problem med smalbenen innan men efter ändrad springstil så försvann det. Kan vara värt att testa, men efter jag läkt och börja med korta sträckor.
(Kan knappt bärga mig...Aaaah

Han tyckte det var skittråkigt, som han uttryckte sig, att jag fått en skada. "Men när man kör så hårt som du gör kan man nästan förvänta sig att nåt händer!" Och "Ja, dig kan man ju inte hålla härifrån, du är här sjukt mkt!
Var hans kommentar sen. Heehee...

Tanita testet visa nåt superbra! Och nu kommer vi till rubriken, jag har lyckats med det svåra - att bränna fett, gå ner i vikt och bygga muskler samtidigt

När jag fråga honom om hur jag skulle göra förut sa han att det var väldigt svårt att lyckas med det, men tji fick han, moahah! Jag lyckades!

Jag har gått ner 1,5kg i fett, -1,6 i procent och ökat muskelmassa med lite över 1 procent! Och det är på 3veckor, han tyckte jag hade jobbat på sjukt bra och var riktigt imponerad! :D 


Jag däremot sa nåt som: "Inte mer?! Då får jag jobba på hårdare då!" och han bara skratta åt mig och sa att jag borde vara glad för det är en stor prestation! 

Jag är glad, jag är glad över att kroppen äntligen tycks lyssna på MIG! ;)

Dagens kalorikoll
Energibehov 1712 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 766 Kcal
Mat - 766 Kcal
Kvar att äta 1212 Kcal


Tyckte det var kul, mat och träning där ;) 
Åt en stor lunch på 556 kcal!! Ojoj!

Lunchen innehöll: 
2ägg, 75g tonfisk, 4 tunna skivor rökt skinka, 4 skivor ost och 2msk majonnäs. Att det kunde bli så mkt! Har lite kvar men orkar inte.. haha. Gott var det och nödvändigt känner jag :)

Bara majonnäsen på 2msk innehåller ju 200 kcal (ca)!!! O.O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0