Imorn gäller det!

2011-06-23 - 20:18:00
Midsommar imorn och då har mina 70dgr runnit ut. Då får jag svart på vitt hur jag har presterat och hur mkt jag lyckats gå ner. Kanske inte skulle ha tränat så hårt denna vecka, eftersom musklerna är toksvullna.. Känns det som, haha, benen känns som bly men det är NAJS! :D

Hemkommen från spinningen och kors i taket, det blev inget mer än det. Kan vara att jag lova min make att inte komma hem lika sent som igår och att jag har utvecklat träningsvärk under dagen som gått. Succesivt har den kommit och nu sitter den i fram lår och rumpa! YES! :D

Det var "min" tränare som hade passet och han är rätt hård, han gillar mkt stående och mkt fart i sina pass, ska gå jäkla fort hela tiden och stå och nöta på.. Haha, ja det är jag kass på, helst efter passet igår - body pump! Det ska man inte köra dagen före ett spinningpass -Check!

Ställde lite frågor om hur man skulle ligga i % puls, eftersom det var ett pulspass och han tyckte att det var bra om man låg på lite över 80% som minst och gärna in på rött. Anledningen han var att klockan inte riktigt vet VAD man tränar och spinning är inte lika effektiv som jogging osv. Så då ska man gärna ligga lite högre för att få ut maximalt. 

Jag ställde också frågan om när man vet att man har bra kondis och hans svar var: När du gör 5km på under 25min då har du BRA kondition!
Så gissa var mitt nästa mål är när min häl är bra? ;)

Imorn mäter jag och kommer lägga in målet och sedan det jag har åstadkommit. Jag vet att jag inte har nått det mål jag ville nå men jag vet att jag har tappat ett par cm iaf !! :)

OT
Nu när jag kom hem satt (sitter) maken med jordnötsringar i soffan framför en bra film, jag gick in, tog mig EN ring och sa: Mmm va gott!
Fortsatte sen in i köket, tog mig ett kokt ägg med lite kaviar på och min shake. Jag är nöjd, mätt och ännu mer nöjd över mitt beslut att inte äta mer ringar! :)

Totalt intag
Fett: 35 g Protein: 98 g Kolhydrater: 52 g 932 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1712 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 540 Kcal
Mat - 932 Kcal
Kvar att äta 820 Kcal


Bättre matdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0