Han peta mig i ryggen

2011-06-15 - 20:30:30
Eller kanske ska säga magen? 
Syftar på suget som man ibland har, som många här vet vad jag talar om ;) Men jag har också hemska veckan så jag skyller på den MEN jag har inte ätit nåt, eller nu ljög jag... Jag tog en bit mörk choklad, men det får jag göra. Inget dåligt har jag ätit iaf :) 

Det som inte är så bra är väl min 4e kopp kaffe, men om vi räknar att jag bara dricker hälften varje gång så är det 2koppar, dricker aldrig upp mitt kaffe av nån anledning. 

Idag var det spinning 45min och ett tungt styrkepass 40min med lite situps på det. Ska snart göra lite benövningar tänkte jag så jag kommer upp på 1000 kcal brända ;) Haha, ville gärna nå det idag.

Träffade en vän som jag inte träffat på ca 1½månad och hon nämnde att jag såg så mkt smalare ut nu. Och att nu är jag väl skitglad när det äntligen har hänt nåt!

Underbara vän ;)
Nej, lite benövningar var det!


•Spinning - Tuff 45 minuter 518kcal
•Styrketräning - Tuff 40 minuter 351kcal
•Stretching - 10 minuter 27kcal
•Situps - 10 minuter 88kcal
•Armhävningar - 5 minuter 44kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1724 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 1028 Kcal
Mat - 756 Kcal
Kvar att äta 1496 Kcal

Det kanske ser lite ut med jag åt massor, tyckte jag och min mage. MÄTT!
  • Frukost: 2ägg och kaffe (mitt rågbröd var slut så, köpa nytt imorn)
  • Lunch: STOR tonfisksallad med dressing, kaffe
  • Mellis: Nektarin
  • Middag: Fläskfilé, stor sallad och några få ugnsstekta färskpotatisar *Mums
  • Kaffe... och kaffe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0