God efterlängtad lunch

2011-06-16 - 14:36:58
Fläskfilé, stor sallad, lite vitlökssmör och några få halverade färskpotatisar. Japp, det är rester men sååå gott! Mmmm....
Kan hända att jag åt lite för fort men var så hungrig och så gott.. Men ajja baja! ;) 

Jag körde extremt hårt på indoor walking idag, kände det när passet var över för jag ville bara spy och min kropp skrek på mig, musklerna ömma, skaka och hade nån konstig känsla. Men det var UNDERBART! För jag kunde ta i mer än vad jag kunnat förut och jag kunde dra på en hårdare växel OCH hänga på ledaren!! :D

Innan hade jag kört ett hårt styrkepass på 40min och jag testa att ta 22kg i rodd men nej, det var för tungt för min kropp. Så jag testa 20kg och visst gick det! Men jag klara bara att göra 4, så det bler 4x3 och sen 8x2 på 18kg. 
Axlar blev det frivikter idag på 6kg, en helt annan övning eftersom mina axlar fick jobba mkt igår. 

Bröst, ländrygg, 100 situps åt olika håll och sen en som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Jag skippar lårcurl eftersom det tar väldigt mkt på min häl och jag vill inte riskera ngt.
Och ja, armhävningar! :p

Jag körde på som tusan idag, det var som att jag inte fick nog. Men nån gång måste man sluta och hoppa in i duschen. Imorn blir det inte mer än spinning och för att få min styrketräning 3ggr i veckan fick jag lov att köra den idag. :) 

Ojoj babblar mkt träning idag känner jag. Nu har magen vilat lite också, lite mer god mat får plats och sen kaffe på det! :)
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-06-16 - 16:05:44
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0