Fruktansvärt trött

2011-06-14 - 08:01:32
Men jag får skylla mig själv, jag satt uppe och SPELA igår. Ja, ni läste rätt, jag satt och spelade. Det spelet jag har nämnt tidigare som jag hade slutat med. Det är inget seriöst spelande direkt utan mer lek och få tiden att gå...
Visst gick tiden.. Alldeles för fort!

Gick och la mig vid 00.05 men sen kom sonen in, och han sov inte lugnt utan vred och vände sig i 1timma för att sen börja skrika och klaga. Min make försökte fråga vad det var och han hade ont i benen. Han har hemskt växtvärk ibland och jag minns hur det var för jag var likadan, det gör ONT !!
Men maken bara låg där, fluffig av sömnen och bara titta på hnm så jag blev förbannad "Men ligg inte bara där utan gör nåt!" fräste jag.. Oops! 

Jag hade en såndär natt där jag inte kunde sova alls, allt yra i huvudet och det var inte mindre stressigt av spelandet. Gick upp och gav min son lite smärtstillande och tog min allergimedicin - den blir jag väldigt trött av - sen sov vi gott hela natten. Men nu är jag fortf fruktansvärt trött. Ögonen vill inte vara med idag! 

Undrar vad jag ska träna idag, kanske ska simma? Eller bara en jätte lång promenad i solen och få mig lite bränna på köpet? Det blev ingen solning igår, var för länge på gymmet och sen var det ju kallt ute. Solen sken men det blåste allt. Burr!

Mmmm Kaffe.. Men jag sörjer, min choklad är slut! :( Ja, den sockerfria iaf, måste söka upp den här i sthlm. :) Mjam! Det fina var att den trigga inte sötsuget alls!

Men godmorgon, nu ska jag sluta skriva i nattmössan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0