Frukost på balkongen

2011-06-09 - 09:43:34
Hur mysigt som helst, hur skönt som helst och hur gott som helst :)Konstigt talesätt det där egentligen, "hur som helst". 

Kaffe, rågmacka och ett stekt ägg på med lite örtsalt och basilika. Sedan jag gjorde en maträtt med torkad basilika i är jag som frälst, vilken ört, vilka goda maträtter man kan göra bara det är lite basilika i !!! ;)

Försöker planera dagen samtidigt som jag gör grimaser när jag tänker på all mousse jag måste vispa. Jag vill ha en kitchen aid!! Står ddär och vispar liter efter liter (idag ska jag vispa 3liter) med min jäkla handvisp.. BLAH! Aja i-landsprblem indeed!

Men jag ska ta mig till att vispa moussen, fylla tårtan (den måste stå kallt MINST 1timme) och sen kan jag gå och träna lite. Vill gärna få in träning idag, vilket jag borde hinna. Allt är nästintill klart och förberett efter det (moussen). Och lyssna på detta, jag tog i så mkt i måndags att jag fick träningsvärk i axlarna!! I nån muskel jag inte visste att jag hade ;)

Balkongen ligger i skuggan för tillfället och vindarna är svala och uppfriskande. Solen är stekhet men molnen tar sig inåt. Det känns i luften att regn är påväg men om det kommer nåt får vi vänta och se.

Morn morn!

Edit/Ps: Vägde mig imorse och nu har jag gått ner de 2 kg jag gick upp förra veckan, så vatten var det troligtvis men nu känns det bättre igen ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0