Dag 3 av 70 !!!!

2011-06-21 - 20:33:36
Fett: 66 g Protein: 80 g Kolhydrater: 50 g -1117 kcal

Motion
•Crosstrainer - Tuff 50 minuter 430kcal
•Situps - 10 minuter 87kcal
•Styrketräning - Tuff 25 minuter 217kcal
•Stretching - 10 minuter 27kcal


Dagens kalorikoll
Energibehov 1712 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 766 Kcal
Mat - 1117 Kcal
Kvar att äta 861 Kcal


Har ätit lite bättre idag, tom om man räknar kolisar, för det är mindre än igår. 

Var det inte dag 8 nyss??? Tiden går minst sagt fort, men men. Och sonen börjar bli sjuk, verkar inte bättre. Men hoppas att han kryar på sig till midsommar. Nu får han vara hemma med mamma och jag får se till att komma iväg på kvällarna för att träna!

Rätt nöjd med dagen faktiskt, men jag har ont i gommen. Hoppas på att det är pollen (har inte tagit min medicin på ett par dgr) och inte en förkylning. Dock brukar jag och sonen bli sjuka samtidigt.

Min snygga jacka jag kan ha igen, kan precis stänga den, några cm till och den sitter perfekt! :D Fick den av samma person som jag fick den turkosa av, denna köpte hon på NK för ett X antal år sedan, älskar den! Så kvinnlig! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0