Dag 13 av 70 !!!

2011-06-13 - 19:44:39
Det är snart midsommar, det är snart slut på min utmaning och hur står det till med mina mål och hur långt har jag kommit egentligen? Jag har lite kvar, men jag hoppas innerligt att jag når det på de 12 dagarna som är kvar.

Jag har 2,5 cm i midja, 1cm i ballerina och 2,7kg kvar att tappa. Kommer jag lyckas, kommer jag klara av detta? 

Inte fanken vet jag men jag ska göra ALLT i min makt för att lyckas. Jag ska iaf nå det med måtten, sen gör mig inte vikten så mkt. Och når jag det till midsommar så är jag 1cm mindre än vad jag nånsin har varit! (Sen puberteten då)

•Crosstrainer - Tuff 30 minuter 263kcal
•Spinning - Tuff 43 minuter 495kcal
•Styrketräning - Tuff 20 minuter 176kcal
•Situps - 5 minuter 44kcal
•Stretching - 10 minuter 27kcal

Träning 1005 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0