Core & Body Pump

2011-06-22 - 21:58:00
Blev det på kväller för mig. 
Jag kunde inte leva med mitt ätande idag så jag gav mig ner till gymmet och körde:

•Core 45min
•Body Pump 55min

Jag ville hinna med lite flås också men klockan slog nio efter detta så jag ville hellre hem ärligt talat. Men jag känner mig bättre nu, jag mår bättre och nu är jag tom lite trött. 

Det var första ggn jag körde body pump men det var skoj, det ska jag göra igen, men med lite tyngre vikter då. ;) 
Nu skulle jag testa och få in övningarna, måste dock säga att jag är ganska stark för jag orka mer än de andra och jag var den enda som var ny. ;p (Man får räcka upp en hand om man är ny, haha)

Sköööööönt!
Imorn äre spinning, sen får det (väl) bli bra! ;)

Dagens kalorikoll
Energibehov 1712 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 714 Kcal
Mat - 1406 Kcal
Kvar att äta 520 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0