Hälseneinflammation

2011-06-01 - 12:57:00
Det är upp och ner och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Fick beskedet av läkaren att det är en inflammation/överansträngning och att det är noll träning i form av kondition, dvs jogging, zumba, cross... You name it!
OM jag ska ta en promenad ska det vara i lugnt tempo och ingen PW... Jag trodde ärligt att jag skulle börja gråta när hon sa det. Träningen betyder så mkt för mig, inte bara min fysiska kondition utan också mitt psykiska välmående. 

Försökte med allt, men hon sa nej till allt. Spinning fråga jag inte om, kanske kanske? Åååh... Styrketräning till max då!

Det kan ta veckor.
Sen när värken har gått över och jag inte längre behöver den antiinflammatoriska salvan så måste jag uppsöka sjukgymnast.

Bajs, helvete, skit.... Och ännu mera fula ord som jag inte ens vill säga högt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0