Babbel

2011-06-01 - 15:02:00
Det blir inge Megan Fox på tårtan, utan det blir en tuttårta istället, men det kanske jag sa? 
Jag vet inte, hela dagen är upp och ner och sönderstressad.. Men nu måste moussen stå i kylen för att hårdna till, innan dess går det inte att täcka den och definitivt inte att bygga och forma till. 

Jag har precis ätit en bit mousse med kaka.. Asgod mousse gjorde jag på blandade bär: Jordgubb, hallon, svarta+röda vinbär o blåbär. Mums! 

Skithäl men tänker ta det lugnt, jag måste, hur mkt jag än vill träna. Styrketräning på överkropp får det bli imorgon, en hård och lång sådan. Ska prova cykla lite, det är ju inget som belastar hälsenan men vi får se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0