Vaderna skriker..

2011-07-27 - 22:38:46
Det blev ingen intervall som jag hade tänkt, men det ska jag ta imorn, jag lovar, jag är så sugen på att testa det. :) 

Vännen ville följa med idag, men jag ville springa långt och det kan inte hon men vi bestämde att hon kör 5an (ok jag bestämde att hon skulle göra det, för jag vet att hon kan 3,5 o de sista är för att puscha henne mer;)) och att jag kör 5an plus 2,6an (ville köra mer men hon ville hem och jag vill inte vara ensam i spåret på kvällen).

Så det blev så, hon säger inte nej och det är bra, eftersom hon KAN! 

Men jag blev besviken, jag sprang 7,6km på ca 44min...... Bajs. Jag sprang ju 8,5km på samma tid förra veckan. Visserligen inte i spåret med mördarbacken. Men det fanns gott om långa jobbiga backar då också! 

Lite besviken blev jag allt.. Men som min man sa:

"Du kanske skulle fokusera på att du sprang 7,6km och inte på vilken tid du gjorde det!

Mjaaaaa, jooo men hur ska man blir bättre då?! ;)
Vi gick dit och på hemvägen jogga vi lite mer än halva, och det är (fram o tillbaka) ca 4km. Jag landa på nästan 12km allt som allt idag och brände bort ca 930 kcal

Vilket behövdes efter min syndardag! 

Jag som tyckte att jag sprang så fort, med knappt några joggåterhämtningar alls..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0