The Dress (!) till bröllopet hittad!

2011-07-05 - 10:16:42
Sådärja, nu äntligen har jag funnit en klänning som jag sett i mitt huvud så som jag vill ha den..... Haha. 
Jag ville ha en i denna färg och i denna design men tydligen är det svårt att finna numera men den fanns på tradera!!! 

Vann den för 20spänn, med frakt 54kronor!! 

Den är i storlek 34... Ehum. Det stod att den skulle vara i st 36 (vissa 36or kommer jag i, sen trodde jag inte att jag skulle vinna den för det låga priset). Men nu måste jag till skräddaren imorn för jag VILL ha den! 

Så, här syr vi tyvärr inte in, utan UT! Haha.. (Kan inte stänga den helt i ryggen, skulderblad/bröstet)..
Men det gör inget, tror inte jag nånsin skulle kunna ha st 34, det är ju för barn ;)))

The Dress! - Bild 1

The Dress! - Bild 2

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0