Rent babbel - Nyfärgat hår!

2011-07-21 - 11:53:10
Som jag skrev så fuska jag igår också, jag vet inte vad jag håller på med. Min hjärna är gjord av mockarutor nu tror jag. ;) 

Men träningen är det inget fel på, det är skönt att det rullar på iaf. Jag kanske inte kan träna 5dgr i veckan nu när barnen är hemma men iaf 3-4ggr. 
Måste låta mannen få träna också. ;) 

Det var skönt att komma ut och jogga igår, jag mår så mkt bättre av det. Lyssna på skön musik och bara låta benen pinna på. Öka i backar och känna hur jag pressar lungor och hjärta för att sen återhämta mig snabbt. 

Jag minns när jag pratade med min vän som fick mig att börja jogga igen, han snacka om att han var i återhämtningsträning, som han kallade det. Man springer på snabbare än vanligt för att sen sakta in till lugn jogg och låta pulsen sjunka o återhämta sig.
Jag tyckte han lät galen, så kunde han inte göra, så skulle jag aldrig göra!! 

Men det kommer naturligt, nu gör jag det utan att tänka på det och ärligt talat så har jag nästan alltid gjort det. Jag har alltid velat springa fort, då blir man trött och saktar automatiskt in farten för att senare öka när man hämtat krafter igen. 
Men det tänkte jag inte på då, men det är skönt nu när jag har styrkan att inte behöva gå utan kan jogga lugnt istället. :) 

Min häl mår bra, än har den inte sagt nåt. På torsdag ska jag till sjukgymnasten igen, han ska kolla så jag har gjort mina övningar...Ehum. Ja, iaf 5dar i veckan. Jag kommer liiiixom av mig på helgerna.. :>


Idag är det regn hos oss så vi ska till ett lekställe med hoppborg, klätterställning och stora rutchkanor. Vi ska tom åka BUSS! Vilket är riktigt roligt för barnen! :) 

Jag gör ett nytt försök idag till bättre kost, med inställningen:
"Jag får äta om jag vill, men vill jag verkligen det?!"

Färgat håret också. Helt OK! :)
Att jag ska se så trött ut jämt... Suck. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0