Onsdag, som jag trodde var torsdag..

2011-07-06 - 22:05:00
Totalt intag
Fett: 62 g Protein: 87 g Kolhydrater: 75 g 1223 kcal

Lite mkt kolisar, men det är frapinons fel :) Men det är också tack vare den som jag kom upp i så mkt kcal... Give or take? Haha. 

Precis kommit hem efter ett dubbel pass:
  • Core 45min
  • Body Pump 55min
  • (Promenad 45min under dagen)

På core var det några nya och på pumpen var det jag som var ny, typ. Men det var skoj, men jag blir så sur på mina svaga handleder, de skriker och gör fruktansvärt ont när vi gör biceps övningar, så jäkla svag i handlederna.. Och så har jag fått en inflammation i muskeln i axeln, inget nytt, haft sen jag fick bröst. ;) 
Knapra lite ipren så är det borta om några dgr! Men drygt! 

Trött, har varit en lång dag. 
Imorn vet jag inte hur jag gör med träning, ska på möte kl 13 men om jag är fit for fight på morgonen blir det träning innan. 

Sen är det möte med sömmerskan kl 17. Och hem o steka pannkakor till familjen. Full rulle! :) 

Nä nu babblar jag bara en massa strunt! 
Godnatt!


Dagens kalorikoll
Energibehov 1855 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 973 Kcal
Mat - 1223 Kcal
Kvar att äta 1105 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0