"Men det är ju semester!" (Joggat)

2011-07-20 - 21:54:56
Haha, ja kör vi inte med den alla? Eller iaf väääldigt många av oss iaf. Jag kan ha den tanken i huvudet och så slinker det ned en mockaruta............ Haha! 

Sen kom jag på goda idén medans jag åt:

"Men så länge det finns hemma, så kan jag äta, när det är slut så bakar jag helt enkelt inget mer förns kalasen!" 

Öhum.. Det är alltså typ 20st rutor kvar! 
Maken MÅSTE ta med dem imorn... Jag är för svag för de jävlarna! ARGH! :D Gud så gott, de är så goda, smälter i munnen.. Och brödet, fiii satan... Tur att det är slut iaf!

Jag har inte varit bättre idag, eller igår... Nopp, jag har varit så svag för de där rutorna att det är löjligt. När barnen äter glass, nepp, köper ingen till mig men de där jäkla.....

NOG OM MOCKARUTORNA, ser ni, de har tagit över min hjärna! O.o` 
Heheh..

Totalt intag
Fett: 55 g Protein: 55 g Kolhydrater: 110 g 1168 kcal


Precis kommit hem från träning: LÖPNING!
Jag mår så bra, det var så skönt och så underbart! 

Jag testade lite bara... Hamna nästan på 8km. Alla kartor visar olika, så om jag rundar av 7,5km - sju och en halv kilometer. ;p Min app sa 10km.. Men kände att den fått snurr och det hade den, kartan såg lite rolig ut i den, lite trist, kul att ha juu!!

Det kanske dock inte var den bästar undan att prova lyckan på, mkt asfalt men den var en utmaning kan jag lova. Det var lååååånga uppförsbackar nästan hela tiden, långa och sega. Tänkte jag inte på när jag starta, men jag tog mig igenom det. 

Lite besviken på att det inte var längre, kunde ha sprungit längre men tyckte det redan var tillräckligt långt för en provrunda. ;) 

•Hastighet: 10,36 km/h
•Sträcka: 7,6 km
•Tempo: 05:47 min/km

•Tid: 44min

Dagens kalorikoll
Energibehov 1842 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 870 Kcal
Mat - 1168 Kcal
Kvar att äta 1044 Kcal



Varför tror ni att det inte har varit mkt liv från mig? 
För att jag fuskar med maten hela tiden!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0