Lördag - 28 dgr kvar!

2011-07-02 - 09:59:00
Maken är iväg på bravader, eller snarare svensexa som är för en av hans närmsta barndomsvänner. De ska kidnappa honom, åka ribbåt, han ska tydligen få en strippa och äta ute, supa såklart. 

Tack o lov ska min man köra större delen av kvällen så han inte blir dyngpackad, som han kan bli ibland. Jag tycker att oavsett vad det är för tillställning och helst när man går ut att man ska dricka med andakt, inte bara hälla i sig. Min man har de tendenserna att bete sig som om öl vore läsk. Som de flesta grabbar. ;) 

Jag och barnen ska iväg till min mor och grilla, det är skönt, de har trädgård och en pool som de kan plaska i. Mindre spring då alltså och jag kan slappna av. Lat jag lät som mamma nu va?! ;) Haha. 

Nu ska vi dock gå ut snart eller hitta på nåt skoj bara jag och barnen, kanske köpa en glass, leka i parken. 

Matdagen kommer nog bli bra idag, jag har ingen make som äter gott hemma på kvällen och grillat med stor sallad till är godis nog. :)

Vikten och måtten står still för 2a (vikten 3e) veckan i rad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0