Intervallträning

2011-07-21 - 22:02:10
Lite mkt kolhydrater tycker jag nog att det blev, vill gärna hålla mig under hundra, mitt matintag:

•Frukost: 2ägg, smörgås, kaffe.
•Lunch: Tonfisksallad m. dressing.
•Mellis: Kaffe.
•Mellis: Smoothie på yoghurt naturell, banan, hallon och blåbär.
•Middag: Ugnspannkaka på grovt mjöl och kruskakli.

Känner mig dock duktig att ha kommit upp i så mkt kalorier! :) 

Totalt intag
Fett: 42 g Protein: 70 g Kolhydrater: 138 g 1240 kcal


Träning:
Idag har jag intervalltränat med min väninna. Hon är riktigt duktig, hon gör mig stolt! Hon är envis som få, tom värre än mig och man kan nästan se hornen i pannan på henne! 

Vi jogga, gick, jogga, gick.. Sprang upp för backar, sakta ner tempo till återhämtningsjogg några ggr. Hon körde på till att hon nästan snubbla för att benen inte bar. 
Jag är grymt imponerad!

Dock slog hon mig en gång för att jag hade spring kvar i lunga och ben. Haha. Men fick påminna henne om min träning och hennes, plus att hon lär slå mig med hästlängder sen. ;) 

Det var riktigt roligt att få puscha ngn som verkligen vill! Mitt i allt så blev hon min hare, hon gav mig mer energi! :) 

Vi ska göra om det flera ggr och målet är för henne att kunna springa 5,5kms spåret. Roligt! 
Men idag blev det distans-intervall på 8km

Dagens kalorikoll
Energibehov 1842 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 527 Kcal
Mat - 1240 Kcal
Kvar att äta 629 Kcal


Inget fusk idag, nada, finito.. NOLL! ZEEROOO
Känns bra, mkt bra! 

Imorn ska jag också hämta klänningen (!!!) jag ska ha på bröllopet, idag kolla jag runt på roliga frisyrer jag skulle kunna ha, imorn ska jag köpa hårbestyr och sen i helgen ska jag se om jag kan hitta ett fint halsband till outfiten. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0