Hyss!

2011-07-29 - 08:36:34
Det är väl som gamla goda tiden, då min son smög ut i köket och kunde hälla ut allt mjöl och socker när mamma var på toaletten eller hade svårt att komma upp på morgonen. 

Nu hällde han inte ut mjölet, utan nu klippte han sönder storasyrrans nya affisch... 
Fick han sitta själv i 5min och "tänka över" vad han gjort (inte för att en 4åring gör det, han skriker mest av missnöje;)) och sen gav han syster sin egen Trassel affisch och sa förlåt. 

Ja, dagen starta väl sisådär, dock inget nytt. ;) 
Maken kom också hem en snabbis, det var mysigt, fick jag en puss (eller jag tog flera) och lite morgon-ögon-godis, han är ju så snygg! :D

Annars har jag sovit grymt bra inatt och när jag vakna kändes det som om att jag precis hade somnat. Underbart, konstiga drömmar dock, sådana som man inte kan sätta fingret på vad det kan vara, nån blandning mellan mardröm o icke mardröm. 

Imorn är min utmaning slut, och jag har nu haft hemska veckan i 2veckor... Och jag skojar inte, fick den för 2veckor sen och inte har den försvunnit och därmed mitt jävla sug efter allt. Så blir det väl med spiral antar jag, aldrig varit såhär de 2ggr jag haft den innan men jag ger den 6mån tänkte jag och så får vi se. 

Inte kul att ha det mer än halva månaden, det var ju därför jag fixa den, för att slippa det! Jaja.. 

Idag går min make på semester!!! 
Äntligen!!! Och på söndag natt åker vi till Gotland och njuter av en vecka på den underbara ön! 

Imorn är det bröllop också, mkt mkt trevligt! :D

Full rulle denna helg men det är härligt det, sånt gillas!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0